Priekšnosacījumi: Kurss paredzēts studentiem bez iepriekšējām zināšanām. Programmas mērķis: Programmas apguves rezultātā apgūst zināšanas, prasmes un iemaņas par Latvijā pieejamajiem valsts un pašvaldības iestāžu pakalpojumiem, to izmantošanas iespējam privātpersonām un uzņēmumiem. Programmas uzdevumi: Apgūst prasmes par e-pakalpojumu drošu izmantošanu. Zin personas datu apstrādes uz aizsardzības principus. Prot droši izmantot mākoņpakalpojumus. Galvenās tēmas/saturs: E-pakalpojumi, priekšrocības un izmantošana. Elektroniskais paraksts […]
Digitālās prasmes darbā ar Microsoft 365
Priekšnosacījumi: Kurss paredzēts studentiem bez iepriekšējām zināšanām. Programmas mērķis: Programmas apguves rezultātā apgūst zināšanas, prasmes un iemaņas par mākoņpakalpojumiem, to drošu lietošanu, Microsoft 365 konta izmantošanu . Programmas uzdevumi:Apgūt prasmes Microsoft 365 mākoņpakalpojumu izmantošanāun iespējamajā mijiedarbībā, apgūt MS Office 365 iespējas un piedāvatos rīkus . Galvenās tēmas/saturs: 1. modulis. Mākoņ jēdziens- Makoņpakalpojumi. 2. modulis: Microsoft 365 […]
Grāmatvedības uzskaite ar programmu C1:Gramatvedība
Priekšnosacījumi: Kurss paredzēts studentiem bez iepriekšējām zināšanām. Programmas mērķis: Programmas apguves rezultātā apgūst zināšanas, prasmes un iemaņas par grāmatvedības darba organizāciju, grāmatvedības pārskatu sistēmām atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem. Programmas uzdevumi:Apgūst prasmes datorizētās grāmatvedības programmas “C1:Grāmatvedība ” lietošanu un finanšu pārskata sastādīšanu datorprogrammā 1C: Grāmatvedība. Apgūt prasmes un iemaņas reģistrēt, apstrādāt un noformēt gada pārskatiem nepieciešamo […]
Google Ads un WEB datu analītika
Priekšnosacījumi: Kurss paredzēts studentiem bez iepriekšējām zināšanām. Programmas mērķis:Programmas apguves rezultātā apgūst zināšanas, prasmes un iemaņas par Google Ads kontu izmantošanu un WEB datu analītikas posmiem. Programmas uzdevumi: Apgūst prasmes par Google AdWords kampaņu izveidošanu, kampaņu veiktspējas optimizēšanu izmantošanu uzņēmējdarbībā. Apgūt prasmes par WEB datu analītikas posmiem un izmantojamajiem rīkiem. Galvenās tēmas/saturs: Iepazīšanāš ar AdWords vidi, […]
Sociālo tīklu mārketings ar META Ads
Priekšnosacījumi: Kurss paredzēts studentiem bez iepriekšējām zināšanām. Programmas mērķis:Programmas apguves rezultātā apgūst zināšanas, prasmes un iemaņas par digitālā mārketinga pamatiem, SMM sociālo mēdiju kontu pārvaldību, maksas reklāmu izveidošanu un otimizāciju. Programmas uzdevumi:Apgūst prasmes SMM kontu pārvaldībā, digitālā mārketinga plāna izveidē un META Ads maksas reklāmu veidošanas procesu, kampaņu veiktspējas uzlabošanu. Galvenās tēmas/saturs: Ievads sociālo mediju mārketingā Sociālo […]
Digitālā mārketinga analīze ar Google Analytics 4 (GA4)
Priekšnosacījumi: Kurss paredzēts studentiem bez iepriekšējām zināšanām. Programmas mērķis:Programmas apguves rezultātā apgūst zināšanas, prasmes un iemaņas par digitalā mārketinga analītikas rīku Google Analytics 4 (GA4). Programmas uzdevumi:Apgūst prasmes Google Analytics 4 konta konfigurēšanai, integrācijai un jēgpilnai izmantošanai. Apgūt WEB analītikas posmus, izvērtēt datus. Galvenās tēmas/saturs: Ievads pakalpojumā Google Analytics 4 Galvenās atšķirības starp GA4 un GA3 Datu […]
UI/UX Dizains
Priekšnosacījumi: Kurss paredzēts studentiem bez iepriekšējām zināšanām. Programmas mērķis:Programmas apguves rezultātā apgūst zināšanas, prasmes un iemaņas par UI/UX dizainu, dizaina domāšanu. Programmas uzdevumi:Analizēt un identificēt esošo tīmekļa vietņu labās un sliktās puses gan dizainā, gan lietotāju pieredzē. Izstrādāt dizaina projektu balstoties uz izpēti. Galvenās tēmas/saturs: UI/UX dizaina teorija. Lietotāja pieredzes attīstība un praktiskā pielietošana. Praktiskas modelēšanas […]
Praktiskā grāmatvedība
Nozare: Elektronisko un optisko iekārtu ražošana, informācijas un komunikācijas tehnoloģijas. Digitālo kompetenču (DigComp) līmenis: Vidējs līmenis 3 Prasības iepriekšējai izglītībai: Vidējā izglītība Izglītības programmas stundu skaits: 160 ak.st. ( no kurām- teorija 52ak. st., praktiskie darbi 108 ak.st. ) Īstenošanas veids un vieta: Klātiene 13. janvāra iela 3, Rīga, LV-1050; Tiešsaistes: Organizētas saskaņā ar MK. 111 noteikumu 4.3.9. […]
Praktiskais digitālais mārketings
Nozare: Elektronisko un optisko iekārtu ražošana, informācijas un komunikācijas tehnoloģijas. Digitālo kompetenču (DigComp) līmenis: Vidējs līmenis 3 Prasības iepriekšējai izglītībai: Vidējā izglītība Izglītības programmas stundu skaits: 160 ak.st. ( no kurām- teorija 52ak. st., praktiskie darbi 108 ak.st. ) Īstenošanas veids un vieta: Klātiene 13. janvāra iela 3, Rīga, LV-1050; Tiešsaistes: Organizētas saskaņā ar MK. 111 noteikumu 4.3.9. […]
Facebook Meta ADS un sociālo tīklu administrēšana
Nozare: Elektronisko un optisko iekārtu ražošana, informācijas un komunikācijas tehnoloģijas. Digitālo kompetenču (DigComp) līmenis: Vidējs līmenis 3 Prasības iepriekšējai izglītībai: Vidējā izglītība Izglītības programmas stundu skaits: 160 ak.st. ( no kurām- teorija 53 ak. st., praktiskie darbi 107 ak.st. ) Īstenošanas veids un vieta: Klātiene 13. janvāra iela 3, Rīga, LV-1050; Tiešsaistes: Organizētas saskaņā ar MK. 111 noteikumu […]