Digitālā mārketinga analīze ar Google Analytics 4 (GA4)

Bez priekšzināšanām

Digitālā mārketinga analīze ar Google Analytics 4 (GA4)

Overview
Curriculum

Priekšnosacījumi: Kurss paredzēts studentiem bez iepriekšējām zināšanām.

Programmas mērķis:Programmas apguves rezultātā apgūst zināšanas, prasmes un iemaņas par digitalā mārketinga analītikas rīku Google Analytics 4 (GA4).

Programmas uzdevumi:Apgūst prasmes Google Analytics 4 konta konfigurēšanai, integrācijai un jēgpilnai izmantošanai. Apgūt WEB analītikas posmus, izvērtēt datus.

Galvenās tēmas/saturs: 

Ievads pakalpojumā Google Analytics 4
Galvenās atšķirības starp GA4 un GA3
Datu ekportēšana no Universal Analytics (GA3) uz  Google Analytics 4  (GA4)
Google Analytics 4  konta konfigurēšana un uztādījumi
Google Analytics 4 integrācijas
Google Analytics 4 Events
Google Analytics 4 Conversions
Google Analytics 4 Dimensions
Google Analytics 4 Metrics
Google Analytics 4 Audiences 
Google Analytics 4 specializētā izsekošana (Specialized Tracking)
Google Analytics 4 pārskati 
Google Analytics 4 BigQuery

Jautājumi, informācija:

info@kompetencu-centrs.lv ,  +37126882838  Kristīne Gravniece (mācību koordinators)

Digitālā mārketinga analīze ar Google Analytics 4 (GA4)

Curriculum

  • 1 Section
  • 1 Lesson
  • 0 Quizzes
  • 80h Duration
Expand All
Programmas saturs
1 Lesson0 Quizzes
  1. Galvenie temati

Deleting Course Review

Are you sure? You can't restore this back

Related Courses

Scroll to top