Bez priekšzināšanām

Sociālo tīklu mārketings ar META Ads
Priekšnosacījumi: Kurss paredzēts studentiem bez iepriekšējām zināšanām.
Programmas mērķis:Programmas apguves rezultātā apgūst zināšanas, prasmes un iemaņas par digitālā mārketinga pamatiem, SMM sociālo mēdiju kontu pārvaldību, maksas reklāmu izveidošanu un otimizāciju.
Programmas uzdevumi:Apgūst prasmes SMM kontu pārvaldībā, digitālā mārketinga plāna izveidē un META Ads maksas reklāmu veidošanas procesu, kampaņu veiktspējas uzlabošanu.
Galvenās tēmas/saturs:
Ievads sociālo mediju mārketingā |
Sociālo mediju mārketinga stratēģija. |
Sociālie tīkli un personīgais zīmols. |
SMM- Sociālo mediju pārvaldība |
Sociālo mediju saturs -aktualitātes un tendences |
Digitālā mārketinga plāna izveide sociāliem tīkliem |
Digitālais mārketings un maksas reklāmu pamati Facebook, Instagram, Messenger |
Meta Ads Manager konta pārskats |
Kampaņu izveide ar META Ads (Facebook, Instagram, Messenger) |
Labā prakse sociālo mediju mārketinga stratēģijā |
Reklāmas kampaņu novērtēšana un optimizācija |
Jautājumi, informācija:
info@kompetencu-centrs.lv , +37126882838 Kristīne Gravniece (mācību koordinators)
Sociālo tīklu mārketings ar META Ads
Curriculum
- 1 Section
- 1 Lesson
- 0 Quizzes
- 80h Duration
Programmas saturs
1 Lesson0 Quizzes
- Galvenie temati