Mēs ar prieku paziņojam, ka mūsu komandai nesen pievienojušies divi lieliski speciālisti, kas vadīs kursus UI/UX dizainā un sociālo mediju mārketingā!
Ketija Seļikova Sociālo mediju mārketinga lektore
Ketija palīdz zīmoliem atrast savu unikālo identitāti digitālajā vidē, veidojot stratēģijas, kas uzrunā un piesaista auditoriju. Savas karjeras gaitas sociālo mediju mārketingā viņa uzsāka 2020. gadā, sākot sadarbību ar pirmajiem klientiem līdztekus darbam izglītības jomā. Pēc diviem gadiem Ketija pieņēma drosmīgu lēmumu pilnībā pievērsties mārketingam un kopš tā laika veiksmīgi attīsta savu karjeru šajā jomā. Pēdējo gadu laikā viņa strādājusi ar dažādu nozaru uzņēmumiem – no skaistumkopšanas līdz būvniecībai – pielāgojot stratēģijas katra klienta individuālajām vajadzībām.
Ketija uzskata, ka sociālie mediji ir ne tikai komunikācijas rīks, bet arī katra zīmola digitālā vizītkarte, kas palīdz veidot atpazīstamību un uzticamību. Viņa vadīs sociālo mediju mārketinga kursu, daloties savā plašajā pieredzē un zināšanās par efektīvām digitālajām stratēģijām.
Tomass Bērziņš UI/UX dizaina lektors
Tomass ir UI/UX un e-komercijas speciālists ar vairāk nekā 7 gadu pieredzi. Viņš specializējas dizainā, kas pārdod, konvertē un pārliecina lietotājus. Papildus savai profesionālajai darbībai, Tomass ir arī UI/UX lektors Latvijas Universitātē, kā arī regulāri dalās ar jaunumiem industrijā dažādās konferencēs, tostarp RigaComm, Ecomlab un citos pasākumos.
Viņa pieredze ietver arī darbu ar vadošiem uzņēmumiem, piemēram, TET, Latvijas Valsts Meži un Bite, kā arī iekšējās platformas dizaina izstrādi uzņēmumam Rīgas Satiksme. Tomass vadīs UI/UX dizaina kursu, sniedzot studentiem praktiskas zināšanas un padomus, kā radīt funkcionālus un pievilcīgus digitālos risinājumus.
Ar prieku sagaidām viņu ieguldījumu mūsu kursu programmās un esam pārliecināti, ka viņu pieredze un aizrautība palīdzēs studentiem sasniegt izcilus rezultātus!