Facebook Meta ADS un sociālo tīklu administrēšana
Datorzinību programmas nosaukums: Facebook Meta ADS un sociālo tīklu administrēšana
Sasniedzamie mācīšanās rezultāti (iegūstamās prasmes):
Zināšanas: Programmas apguves rezultātā apgūst zināšanas, prasmes un iemaņas par sociālo tīklu lietderīgu izmantošanu uzņēmējdarbības veicināšanai digitālā vidē.
Prasmes: Apgūst prasmes par Facebook Meta ADS komunikācijas kanāla izmantošanu digitālo mārketinga projektu veidošanai, vadīšanai un analītikai.
Kompetences: Spēj pielietot iegūtās teorētiskās un praktiskās zināšanās par sociāliem tīkiem un Facebook Meta ADS konta izmantošanu uzņēmējdarbības attīstībā digitālā vidē.
Galvenās tēmas
Ievads. Digitālā mārketinga pamati, pamatjēdzieni
Sociālo tīklu mārketinga tendences
Biznesa idejas analīze
Stratēģijas veidošanas pamati
Sociālo kontu pirmais audits
Integrētās mārketinga komunikācijas principi. Atslēgas vārdu izpētes pamati digitālo instrumentu vajadzībām
Atslēgas vārdu izpēte
Atslēgas vārdu pielietošana, Alt teksti, attēlu apstrādes pamati SEO vajadzībām
Konkurentu izpēte
Mērķauditorijas analīze, klienta ceļš
Mērķauditorija – klientu profils un lietotāja pieredzes kartēšana
Pārdošanas piltuve, auditoriju tipi
Zīmols un zīmolvadība kā sociālo tīklu mārketinga stratēģija
Zīmola komunikācija sociālajos tīklos. Dizaina pamati. Auditorijas uzrunas formāti, krāsu psiholoģija.
Zīmolvadība – Zīmola iestrādņu izveide, brandbook izveide.
Facebook – algoritmi, biznesa lapas izveide
Sociālo tīklu mārketings – Facebook, platforma, drošība, komunikācija
Facebook – labā prakse, Meta Business Suite izmantošana, Planner rīks automatizācijai
Facebook – Business Manager, iespējas un pielietošana
Facebook Meta Ads – reklāmas kampaņu izstrādes iespējas
Facebook Pixel, Events, Custom Conversions.
Facebook pārdošanas piltuves izveides stratēģija
Facebook Leads Generation reklāmas
Facebook story un reels reklāmu formāti
Facebook vizuāļu sagatavju izveide
Instagram lietošana, algoritmi un aktualitātes
Instagram lietošanas labā prakse
Instagram platforma – reklāmas kampaņas
Instagram analītika
Instagram vizuāļu sagatavošana
Facebook un instagram saturs –
Sociālo tīklu administrēšana kā uzņēmējdarbības veids, sociālo tīklu audits, maketa izstrāde
Mārketinga plāna plānošanas nozīme, svarīgākie aspekti un digitālie instrumenti
Svarīgi zināt
ESF projekts “Nodarbināto personu profesionālās kompetences pilnveide”
Mācībām var pieteikties strādājoši un pašnodarbināti iedzīvotāji*, kuri uz pieteikuma dienu ir:
- vecumā no 25 gadiem līdz neierobežotam vecumam – arī strādājoši pensionāri;
- ar nepabeigtu vai pabeigtu izglītību, tostarp pamatizglītību, vispārējo vidējo, profesionālo vai augstāko izglītību;
- jaunie vecāki bērna kopšanas atvaļinājumā, saglabājot darba attiecības;
- sociālā riska grupu nodarbinātie ar zemu vai darba tirgum nepietiekamu izglītības līmeni.
*Strādājošie un pašnodarbinātie iedzīvotāji likuma “Par valsts sociālo apdrošināšanu” izpratnē.
Augsta pieteikumu skaita gadījumā prioritāri tiek uzņemti sociālā riska grupu nodarbinātie:
- vecumā no 45 gadiem ar zemu vai darba tirgum nepietiekamu izglītības līmeni (pabeigta vai nepabeigta pamatizglītība vai vispārējā vidējā izglītība);
- bēgļiem un personām ar alternatīvo statusu.
Apmācībām var pieteikties elektroniski, aizpildot pieteikumu dalībai.
Pēc atbilstības mērķgrupai pārbaudes ar presonu sazinās VIAA un izglītības iestāde.
Mācības tiek organizētas darbadienu vakaros divas reizes nedēļā.
Par aktuālo piedāvajumu, lūgums sazināties.