UI/UX dizains
Datorzinību virziens: UI/UX Lietotāja saskarnes un lietotāja pieredzes dizains
Datorzinību programmas nosaukums: UI/UX Dizains
Iegūstamais DigComp līmenis: DigComp 2.1 Vidējs līmenis 4
Sasniedzamie mācīšanās rezultāti (iegūstamās prasmes):
Zināšanas: Programmas apguves rezultātā apgūst zināšanas, prasmes un iemaņas par UI/UX dizainu, dizaina domāšanu.
Prasmes: Analizēt un identificēt esošo tīmekļa vietņu labās un sliktās puses gan dizainā, gan lietotāju pieredzē. Izstrādāt dizaina projektu balstoties uz izpēti.
Kompetences: Spēj pielietot iegūtās teorētiskās un praktiskās zināšanās par digitālo dizainu un lietotāju pieredzi
Galvenās tēmas
1. UI/UX dizaina teorija
2. Lietotāja pieredzes attīstība un praktiskā pielietošana.
3. Praktiskas modelēšanas programma- Figma
4. Tīmekļa vietnes struktūra.
5. Kompozīcija.
6. Koloristika. Krāsu psiholoģija.
7. Mērķauditorija un tās sāpju punkti (pain points).
8. Konkurentu audits un analīze.
9. UI/UX ergonomika.
10. UI/UX pamat elementu modelēšana un vizualizēšana.
11. Projektēšana kā uzņēmējdarbības veids
Svarīgi zināt
Pasākuma mērķis: Apmācības mērķis ir veicināt bezdarba riskam pakļauto personu nepārtrauktu zināšanu un prasmju pilnveidošanu, paaugstinot to konkurētspēju darba tirgū.
Pasākuma mērķa grupas: nodarbinātā persona vai pašnodarbinātais, kurš sasniedzis 50 gadu vecumu;
nodarbinātā persona vai pašnodarbinātais, kuram ir darba tirgus prasībām nepietiekama izglītība vai prasmes;
nodarbinātā persona vai pašnodarbinātais, kuram noteikta invaliditāte, vai prognozējama invaliditāte.
Apmācībām var pieteikties elektroniski, aizpildot pieteikumu dalībai;
Pēc atbilstības mērķgrupai pārbaudes, personai tiek piešķirts apmācību kupons;
Persona līdz kuponā noteiktajam datumam piesakās dalībai CV un vakanču portālā reģistrētajā mācību grupā.
Mācības tiek organizētas darbadienu vakaros divas reizes nedēļā.
Par aktuālo piedāvajumu, lūgums sazināties.