Šogad jau sestais Marketing Shake 2023 mārketinga festivāls.
Marketing Shake ir vieta kur savstarpēji pievelkas idejas un cilvēki, kur radoši dzirksteļo domas.
Raitis savā uzstāšanā iztirzās vai ģeneratīvam māksligajam intelektam ir vieta uzņēmuma mārketinga kampaņās un vai mākslīgo intelektu var savienot ar pragmatisku zīmola pārvaldi veidojot jaunu radošo spēka trīsvienību.
Vai ir iespējams apvienot jaunākās tendences radošajā un ģeneratīvajā mākslīgajā intelektā ar stratēģisku mārketingu un zīmolvedību?
Šo jautājumu sev uzdod gan radošās industrijas pārstāvji, gan zīmolu īpašnieku, lai izprastu kā šīs paradigmas fundementālās izmaiņas ietekmē in-house komandu, partnerus un ikdienas procesus.
Raitis Velps ir Latvijas jaunuzņēmuma Corebook° mārketinga vadītājs, LIAA radošā inkubatora mentors un Izglītības iestādes ‘’Kompetenču Centrs” vieslektors.
Laipni aicināti 10. augutā ‘’Marketing Shake 2023’’ mārketinga festivālā
Plašāk: https://marketingshake.lv