Datorzinību programmas nosaukums: Sociālo tīklu mārketings ar META ads
Iegūstamais DigComp līmenis: DigComp 2.1 Vidējs līmenis 4
Sasniedzamie mācīšanās rezultāti (iegūstamās prasmes):
Zināšanas: Programmas apguves rezultātā apgūst zināšanas, prasmes un iemaņas par digitālā mārketinga pamatiem, SMM sociālo mēdiju kontu pārvaldību, maksas reklāmu izveidošanu un otimizāciju.
Prasmes: Apgūst prasmes SMM kontu pārvaldībā, digitālā mārketinga plāna izveidē un META Ads maksas reklāmu veidošanas procesu, kampaņu veiktspējas uzlabošanu.
Kompetences: Spēj pielietot iegūtās teorētiskās un praktiskās zināšanās praksē -veidojot digitalā mārketinga aktivitātes, veikt SMM un META Ads kontu pārvaldību.
Programmas galvenās tēmas:
- Ievads sociālo mediju mārketingā: no pamatiem līdz tendencēm.
- Sociālo mediju mārketinga stratēģijas izstrāde.
- Personīgā zīmola veidošana sociālajos tīklos.
- Sociālo mediju kontu pārvaldības prakse (SMM).
- Aktuālais un efektīvais saturs sociālajiem medijiem.
- Digitālā mārketinga plāna izveide un realizācija.
- Maksas reklāmu pamati Facebook, Instagram un Messenger.
- Meta Ads Manager: platformas pārskats un funkcijas.
- Kampaņu izveide un vadība ar META Ads.
- Labā prakse sociālo mediju mārketingā.
- Reklāmas kampaņu analīze, novērtēšana un optimizācija.
Papildus:
- TikTok mārketinga pamati: Jaunākās tendences un stratēģijas satura veidošanai un reklāmai TikTok platformā.
- Mārketinga plānošanas instrumenti: Mākslīgā intelekta rīku izmantošana sociālo tīklu kampaņu efektivitātes uzlabošanai.
Kam šī programma ir paredzēta?
- Uzņēmējiem, kuri vēlas efektīvāk popularizēt savu zīmolu sociālajos tīklos.
- Mārketinga speciālistiem, kas vēlas paplašināt savas zināšanas un apgūt META Ads platformu.
- Jaunajiem sociālo mediju menedžeriem, kas vēlas uzsākt karjeru digitālā mārketinga jomā.
- Ikvienam, kurš vēlas apgūt praktiskas digitālā mārketinga prasmes un kļūt par pieprasītu speciālistu.
Ieguvumi, ko tu saņemsi:
- Praktiskas zināšanas, kuras vari uzreiz pielietot darbā.
- Padziļināta izpratne par sociālo tīklu mārketinga stratēģijām un taktikām.
- Spēja veidot un optimizēt efektīvas reklāmas kampaņas.
- Vērtīgi rīki un resursi veiksmīgam sociālo tīklu mārketingam.
Ieguldi savā izaugsmē un kļūsti par digitālā mārketinga profesionāli ar mūsu programmu! Piesakies jau šodien un sper pirmo soli pretī veiksmīgai karjerai sociālo tīklu mārketingā.
Lai uzzinātu, kā saņemt bezdarbnieku bezmaksas kuponu mācībām – Spied uz saites šeit.
Šobrīd pieteikšanās bezmaksas apmācību kuponiem, strādājošajiem un pašnodarbinātiem, ir noslēgusies, lai uzzinātu, kad tiks atvērta nākamā pieteikšanās – Spied uz saites šeit.
Atveseļošanas fonda projekts “Prasmju pilnveide pieaugušajiem” Nr. 3.1.2.5.i.0/1/23/I/CFLA/001
Pasākuma mērķis: Apmācības mērķis ir veicināt bezdarba riskam pakļauto personu nepārtrauktu zināšanu un prasmju pilnveidošanu, paaugstinot to konkurētspēju darba tirgū.
Pasākuma mērķa grupas: nodarbinātā persona vai pašnodarbinātais, kurš sasniedzis 50 gadu vecumu;
nodarbinātā persona vai pašnodarbinātais, kuram ir darba tirgus prasībām nepietiekama izglītība vai prasmes;
nodarbinātā persona vai pašnodarbinātais, kuram noteikta invaliditāte, vai prognozējama invaliditāte.
Apmācībām var pieteikties elektroniski rakstot: info@kompetencu-centrs.lv
Pēc atbilstības mērķgrupai pārbaudes, personai tiek piešķirts apmācību kupons;
Persona līdz kuponā noteiktajam datumam piesakās dalībai mācību grupā.
Mācības tiek organizētas atbilstoši projektam :
Bezdarbnieku apmācībā- katru darba dienu (8:30-11:30; 12:00-15:00; 15:00-18:00).
Mūžizglītībā 2x nedēļā vakaros.
Par aktuālo piedāvajumu, lūgums sazināties.
1. Ievads sociālo mediju mārketingā
2. Sociālo mediju mārketinga stratēģija.
3. Sociālie tīkli un personīgais zīmols.
4. SMM- Sociālo mediju pārvaldība.
5. Sociālo mediju saturs -aktualitātes un tendences.
6. Digitālā mārketinga plāna izveide sociāliem tīkliem.
7. Digitālais mārketings un maksas reklāmu pamati Facebook, Instagram, Messenger.
8. Meta Ads Manager konta pārskats.
9. Kampaņu izveide ar META Ads (Facebook, Instagram, Messenger).
10. Labā prakse sociālo mediju mārketinga stratēģijā.
11. Reklāmas kampaņu novērtēšana un optimizācija.
Papildus
Sociālo tīklu Mārketings – TikTok