Datorzinību programmas nosaukums: Sociālo tīklu mārketings ar META ads
Iegūstamais DigComp līmenis: DigComp 2.1 Vidējs līmenis 4
Sasniedzamie mācīšanās rezultāti (iegūstamās prasmes):
Zināšanas: Programmas apguves rezultātā apgūst zināšanas, prasmes un iemaņas par digitālā mārketinga pamatiem, SMM sociālo mēdiju kontu pārvaldību, maksas reklāmu izveidošanu un otimizāciju.
Prasmes: Apgūst prasmes SMM kontu pārvaldībā, digitālā mārketinga plāna izveidē un META Ads maksas reklāmu veidošanas procesu, kampaņu veiktspējas uzlabošanu.
Kompetences: Spēj pielietot iegūtās teorētiskās un praktiskās zināšanās praksē -veidojot digitalā mārketinga aktivitātes, veikt SMM un META Ads kontu pārvaldību.
Atveseļošanas fonda projekts “Prasmju pilnveide pieaugušajiem” Nr. 3.1.2.5.i.0/1/23/I/CFLA/001
Pasākuma mērķis: Apmācības mērķis ir veicināt bezdarba riskam pakļauto personu nepārtrauktu zināšanu un prasmju pilnveidošanu, paaugstinot to konkurētspēju darba tirgū.
Pasākuma mērķa grupas: nodarbinātā persona vai pašnodarbinātais, kurš sasniedzis 50 gadu vecumu;
nodarbinātā persona vai pašnodarbinātais, kuram ir darba tirgus prasībām nepietiekama izglītība vai prasmes;
nodarbinātā persona vai pašnodarbinātais, kuram noteikta invaliditāte, vai prognozējama invaliditāte.
Apmācībām var pieteikties elektroniski rakstot: info@kompetencu-centrs.lv
Pēc atbilstības mērķgrupai pārbaudes, personai tiek piešķirts apmācību kupons;
Persona līdz kuponā noteiktajam datumam piesakās dalībai mācību grupā.
Mācības tiek organizētas atbilstoši projektam :
Bezdarbnieku apmācībā- katru darba dienu (8:30-11:30; 12:00-15:00; 15:00-18:00).
Mūžizglītībā 2x nedēļā vakaros.
Par aktuālo piedāvajumu, lūgums sazināties.
1. Ievads sociālo mediju mārketingā
2. Sociālo mediju mārketinga stratēģija.
3. Sociālie tīkli un personīgais zīmols.
4. SMM- Sociālo mediju pārvaldība.
5. Sociālo mediju saturs -aktualitātes un tendences.
6. Digitālā mārketinga plāna izveide sociāliem tīkliem.
7. Digitālais mārketings un maksas reklāmu pamati Facebook, Instagram, Messenger.
8. Meta Ads Manager konta pārskats.
9. Kampaņu izveide ar META Ads (Facebook, Instagram, Messenger).
10. Labā prakse sociālo mediju mārketinga stratēģijā.
11. Reklāmas kampaņu novērtēšana un optimizācija.
Papildus
Sociālo tīklu Mārketings – TikTok