Digitālais mārketings un datu analīze izmantojot Google Ads un Google Analytics
Veidojiet efektīvus sociālo mediju ierakstus, lai sasniegtu Jūsu auditoriju unizveidojiet spēcīgu sociālo mediju zīmolu.
Veidojiet efektīvus sociālo mediju ierakstus, lai sasniegtu Jūsu auditoriju unizveidojiet spēcīgu sociālo mediju zīmolu.
Šajā programmā dalībnieki apgūs, kā strukturēt, izstrādāt un optimizēt tīmekļa vietnes, izmantojot lietotājam draudzīgas CMS platformas, piemēram, WordPress
Šī programma sniegs praktiskas zināšanas par tīmekļa dizainu, krāsu un kompozīcijas principiem, lietotāja pieredzes analīzi un digitālo prototipu veidošanu.
Šī programma sniedz sistematizētu un praktisku ievadu mākslīgajā intelektā, aptverot populārākos generatīvā MI rīkus , to lietojumu satura veidošanā, SEO optimizācijā, reklāmās un sociālajos tīklos.
Šī programma sniedz pamatzināšanas un praktiskas iemaņas vizuālo materiālu izstrādē, izmantojot Canva – vienu no populārākajām bezmaksas dizaina platformām.
Šī programma sniedz zināšanas un praktiskas prasmes sociālo tīklu kanālu izmantošanā, satura veidošanā un kampaņu plānošanā, koncentrējoties uz tādiem tematiem,kā kā vizuālo saturu un mākslīgā intelekta (AI) rīku izmantošanu.
Šī programma sniedz dalībniekiem praktiskas zināšanas un prasmes, kā izveidot, pārvaldīt un attīstīt e-komercijas risinājumus, izmantojot populārākās platformas (piemēram, Shopify).
Efektīvi digitālā mārketinga pamatrīki Digitālais mārketings kļūst par būtisku prasmi gan uzņēmējiem, gan tiem, kas tikai sāk profesionālo karjeru. Šī programma ir izstrādāta, lai bez priekšzināšanām iepazīstinātu ar efektīviem mārketinga kanāliem, zīmola vadību un satura izstrādi, ar īpašu uzsvaru uz sociālo mediju pārvaldību (SSM). Mācību gaitā dalībnieki apgūs, kā analizēt auditoriju, veidot stratēģisku satura plānu,…
Programma sniedz praktiskas iemaņas Adobe Illustrator un Adobe Photoshop lietošanā vizuālā satura veidošanai – no dizaina pamatiem līdz profesionālai failu sagatavošanai
Programma veicina izpratni par datu aizsardzību arī sociālajos tīklos, mākoņpakalpojumos un ikdienas saziņā.Tiks apskatītas gan organizatoriskās, gan tehniskās prasības, digitālās drošības rīki, incidentu pārvaldība un drošas datu apstrādes prakse.